01.09.2014

Nowy kierunek studiów - marketing wystawienniczy

Marketing eventowo-wystawienniczy to wyjątkowe studia podyplomowe, które w roku akademickim 2014/2015 wprowadza do swojej oferty Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczelnia zakłada szeroko zakrojoną współpracę z biznesem, czego efektem jest właśnie nowa oferta skierowana do absolwentów innych kierunków, chcących poszerzać swoją wiedzę w dziedzinie eventów i marketingu wystawienniczego.

 

Program studiów został przygotowany przy współpracy z założycielami wiodącej firmy wystawienniczej, Extend Vision. Wykorzystanie wiedzy praktyków z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pozwoliło na stworzenie specjalistycznego programu kształcenia, który ma na celu przygotowanie studentów do samodzielnego budowania strategii projektu eventowo-targowego.

 

Dlaczego warto studiować Marketing eventowo-wystawienniczy?

 

Rynek targów i eventów ciągle się rozwija. Nie dotyczy to tylko rynku polskiego, ale także międzynarodowego. W dobie Internetu,  gdy większość biznesów przenosi się do sieci, targi nadal pozostają miejscem, gdzie „robi się” największe interesy. Najbardziej znaczące firmy przeznaczają sporą część swojego budżetu marketingowego na promocję w czasie targów i konferencji. Na targach w Polsce każdego roku swoją ofertę prezentuje około 30 tysięcy firm, a imprezy targowe odwiedza ponad milion zwiedzających. Te liczby rosną z każdym rokiem! Dlatego też WSE i Extend Vision przygotowały program studiów dostosowany do realiów i wymogów nowoczesnego świata.

 

Praktyczna i aktualna wiedza

 

Specjalność obejmuje praktyczne aspekty związane z organizacją eventów i wystąpieniami targowymi: briefing, koncepcję, projekt i realizację. Przy tworzeniu programu studiów kluczową rolę odegrali praktycy. Założyciele i pracownicy firmy Extend Vision stykają się z problematyką targowo-eventową na co dzień. Ich pracą rządzi zasada, by zawsze być krok przed innymi – nie tylko śledzić trendy, ale i je tworzyć. Pracując przy organizacji targów i eventów trzeba być otwartym na nowości i nie bać się ryzyka. Dlatego Extend Vison podjęło kolejne wyzwanie, jakim jest współpraca przy tworzeniu kierunku Marketing eventowo-wystawienniczy. Dzięki pracy specjalistów studenci mogą spodziewać się interesujących zajęć, podczas których praktycy podzielą się swoim cennym doświadczeniem i zdradzą tajemnice know-how. Wykłady z ekspertami gwarantują najnowsze informacje, wiedzę „na bieżąco”, taką, która dla innych stanie się dostępna dopiero wtedy, gdy spowszechnieje. Pozwoli to studentom wejść na rynek pracy przygotowanym do aktywnych działań, z zapleczem najbardziej aktualnej i praktycznej wiedzy.

 

Przyszłe miejsca pracy

 

Mamy świadomość, że przy wyborze studiów kluczową rolę odgrywa planowanie przyszłej kariery zawodowej. Obecny rynek pracy jest wymagający i wiemy, że studenci także zdają sobie z tego sprawę. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, proponujemy studia, których główną zaletą jest praktyczna wiedza. Wiedza, która łączy zagadnienia z zakresu marketingu i PR, logistyki i prawa. Wiedza, która „otwiera granice” i pozwala na zdobycie pracy nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Przed absolwentami  Marketingu eventowo-wystawienniczego otworem stoją firmy, dla których uczestnictwo w targach i konferencjach jest integralną częścią strategii marketingowej: agencje reklamowe, eventowe i PR, firmy zajmujące się organizacją targów i eventów, organizacje gospodarcze i administracja krajowa, działy handlowo-marketingowe największych firm i korporacji – koncernów farmaceutycznych czy banków…

 

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie

 

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie (WSE) założona została w 2003 roku. Od 2005 roku uczelnia wraz z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Wyższą Szkołą Zarządzania i Administracji w Zamościu tworzą Konsorcjum Akademickie. WSE oferuje studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym w ramach I i II stopnia. W ich trakcie studenci nabywają nie tylko wykształcenie, ale również doświadczenie podczas praktyk i staży studenckich. Mogą także wyjechać na stypendium zagraniczne, dzięki współpracy WSE z wieloma  uczelniami z Europy oraz uniwersytetami w Chinach.

 

 W ofercie znajdują sięrównież liczne kierunki studiów podyplomowych, w tym dofinansowanych m.in. ze środków Unii Europejskiej. Działalność WSE nie ogranicza się jednak jedynie do świetnie przygotowanej oferty edukacyjnej. Uczelnia oferuje także liczne projekty badawczo-naukowe, szkolenia i kursy, a dzięki współpracy z biznesem umożliwia studentom aktywne wejście na rynek pracy. Istotnym elementem rozwoju naukowego WSE jest także działalność kół naukowych, które skupiają studentów pragnących pogłębiać swoją wiedzę w wybranych dziedzinach.

 

Marketing eventowo-wystawienniczy to studia podyplomowe, które powstały w odpowiedzi na potrzeby rynku. Nowoczesna, nastawiona na realia uczelnia i grono ekspertów od lat działających w branży targowej są gwarancją sukcesu!

 

Więcej o kierunku na stronie uczelni: www.wse.krakow.pl